admin

Ze względu na coraz bliższe wakacje a co się z tym wiąże pokazywanie swojego ciała na plażach i nadmorskich kurortach coraz więcej osób decyduje się na walkę ze swoimi nadprogramowymi kilogramami i wymodelowanie swojego ciała. Jedną z najbardziej popularnych metod jest bieganie. W miarę jak na dworze robi się coraz cieplej zaobserwować można zwiększającą się liczbę niegających osób. Co zrobić, aby efekty tego biegania faktycznie były widoczne w postaci utraty wagi i pojawieniu się masy mięśniowej. Jednym z podstawowych błędów popełnianych przez osoby zaczynające uprawiać jogging, aby zrzucić zbędne pokłady tłuszczu jest forsowanie. Powszechnie uważa się że im szybszy bieg tym lepsze efekty. Jest to nieprawda. Najlepszym sposobem na najszybsze zauważenie rezultatów biegania jest dostosowanie jego tempa. Bieg powinien być powolny i wykonywany z taka szybkością, aby biegający mógł swobodnie prowadzić podczas tego konwersacje. Wbrew pozorom spokojniejszy, a dłuższy wysiłek fizyczny pomaga spalić więcej kalorii i zadbać o sylwetkę. Najwięcej rezultatów zapewnia też bieganie w godzinach porannych. Najlepiej na czczo. Spalamy wtedy tłuszcz, a nie nagromadzone podczas dnia kalorie. Kolejną ważna zasadą jest stopniowe zwiększanie tempa i czasu biegania. Nie od dziś wiadomo, że przeforsowanie na początku treningu nie tylko doprowadzi do mniejszej intensywności spalania tłuszczu, ale także może nas zdemotywować do dalszych treningów. Podczas wybrania tej formy aktywności jako odchudzania ważna jest konsekwentność nie natychmiastowe wyniki. Pracujemy przecież na długotrwały efekt. W przypadku bardziej zaawansowanych biegaczy można z czasem do treningów wprowadzić bieg interwałowy. Jest to najskuteczniejsza forma spalania kalorii. Polega ona na bieganiu naprzemiennie z różną intensywnością. Na początek zaczynamy od marszu, przechodzimy w trucht, potem biegniemy bardziej intensywnie, a by za chwilę znów spowolnić tempo.  W przypadku zdecydowania się na trening interwałowy warto zaopatrzyć się w urządzenia służące do pomiaru tętna. Nie każdy powinien także wybrać tą właśnie formę treningu ze względu na predyspozycje organizmu czy warunki zdrowotne. Dlatego przed decyzją co do formy aktywności warto skonsultować się wcześniej z lekarzem specjalistą i przeprowadzić szereg badań profilaktycznych. W końcu sport ma służyć przede wszystkim naszemu zdrowiu. [hasła pokrewne: karboksyterapia, kardiologia kielce, kardiolog Wrocław ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)